miercuri, 24 martie 2010

Conferinţă cu bunici!

Miercurea trecută am fost la bunici în Crângaşi,căci venau şi bunici de la MaDridu...şi mami a zis că face o scurtă conferinţă cu ei, în ceea ce mă priveşte, dar de unde, căci a ajuns la concluzia că bunicilor indiferent ce le spui, tot ce ştiu ei fac!
Aşadar, am fost în deplasare şi evident că am fost o răsfăţată,cu patru bunici şi toţi la un loc, că aşadacă mai sunt dar cu doi mami mai îi ţine în frâu...şi mami zice că vaide ei când voi creşte!
Toată lumea este ok, mai puţin Străbuni,căci na acum cu vârsta se mai adună....evident ca deobicei mamaile sunt mai agitate: mamaie Ştefi lucrează la o jachetă pentru mamaie Tanţi, şi atât de mult îi place că a căşunat şi pe mami să îi facă una, dar mami tocmai s-a gândit că mai bine îmi face mie una...mamaie Tanţi se agită cu janghina aia de calculator pe care a tot plimbat-o pe la Bucureşti, cu spernaţa că o să o rezolve la garanţie, dar mami i-a zis că se agită de pomană, căci aştia cu garanţia sunt mare nesimţiţi, măcar la câte drumuri a făcut la ei trebuia să rezolve problema...tataii sunt cuminţi, îşi văd de treburile lor, şi mă răsfaţă cam mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu