marți, 9 martie 2010

Câtă muncă!

Astăzi am fost tare, tare ocupată...am muncit tare mult!
În prima parte a zilei am muncit şi am debarasat biroul lui tati, adică el făcuse aşa o cazematăsă numai ajung eu pe după birou şi între birou şi perete...s-a dus vraja, am făcut ferfeliţă cartoanele, şi am ajuns la cd-iuri, şi am făcut eu ordine în stilul meu!
Apoi am avut grijă de covor...mami mi-a dat să pap cereale, iar eu am desfăcut bibele şi am vărsat cerealele, şi ca să fie şi mai frumos le-am întins cu mâna....când a văzut mami mai să îşi adune plombele de pe jos...a luat Vanishul şi a început curăţenia, evident că am ajutat-o şi eu....am frecta cot la cot, numai că mami mai avea niţel şi plângea, însă eu râdeam în hohote!
Şi fiindcă totuşi mai aveam energie, când mami a scos rufele din maşină, am ajutat-o şi eu,şi le-am scos din lighean, şi am început să le car prin toată casa!
Şi când a sunat mamaie Ştefi şi i-a zis mami ce fac, mamaie a zis că sunt şi eu mică! Păi să numai zică mamaie că tataie este aliatul meu numărul unu, şi că mă acoperă...căci mami a ajuns la concluzia că este bătaie pe locul unu!

3 comentarii:

  1. Mamaie de la Dridu crede ca are o nepotica nebunatica si care are nevoie de prea multa atentie. Citeam in cartea pe care vroiai tu sa o citesti Elena, ca de obicei copiii care vor atentie sporita cand sunt mici vor acelasi lucru si atunci cand cresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) vai vai cate energie ai...cred ca si mami ta trebuie sa aiba multa energie ca sa tina pasu cu tine
    oricum, tin sa mentionez ca din nou mi-ai facut sa zambesc cu nazbatiile tale
    te-am pupat...weekend placut, chiar daca vremea de afara nu ne ajuta deloc

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mamaie: Tati spera sa nu ai dreptate, sau mai bine zis cartea sanu aibe dreptate...caci altfel nu stiu ce ramane de noi!
    @Inger fara aripi: mami numai tine pasul cu mine, caci adorme cu mine plangand!Multumim de urare, si noi te pupacim!

    RăspundețiȘtergere