marți, 16 martie 2010

Bat la tobă!

În această seară m-a învăţat tati cu se transformă ligheanul în tobă, şi tot bat la el,adică mami a întins rufe şi a rămasligheanul gol, şi eu l-am luat să mă joc cu el, şi tati m-a învăţat şmecheria asta nouă....
Săptămâna trecută mă mai învăţase tati un jocŞ plimbatul cu cutia! Adică aveamo cutie în care mă urcam şi tati mă plimba prin casă, împinsă!
Sunt prietenă cu tati până se lasă întunericul,căci după,eu nu mai mă joc cu el, căci este cel care mă duce la culcare..şi de câte ori întinde mâinile spre mine,eu mă gândesc: mă duce la culcare,sau nu?
Dacă dă semne că vrea sămă ducă laculcare nu îmi place deloc! păi eu de ce să dorm mai devreme decât ei?

4 comentarii:

  1. :)) e bine ca ai invatat o noua smecherie
    eu eram asa cred ca si la gradinitia...tot timpul cand se apropia ora de culcare mami ma trimitea deja sa dorm si nu mergeam sa dorm pana cand, in fiecare seara o intrebam si pe ea ca nu vine si ea sa doarma si tot timpul se enerva pe mine:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunr fina Cristina.Cred ca v-a spus Nasa Tanta ca sunt in cautare de carti vechi de chimie,daca din intamplare ai asa ceva http://www.okazii.ro/catalog/34994639/Chimie-manual-cl-XII.html#detalii_livrare.Manualul de a a 10-a l-am gasit .Multumesc anticipat,pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. inger fara aripi: mami speră să mă învăţ să dorm mai devreme, când mai cresc...şi să numai comentez! Şti speranţa moare ultima!
    Nikol: şi noi ţi-am dus dorul! te mai aşteptăm cu poveşti! Pupici şi de la noi!
    Cristina: sperăm să facem rost de carte, şi să ajungi ceeace ţi-ai propus,şi unde ţţi-ai propus!

    RăspundețiȘtergere