marți, 16 martie 2010

De-ale bunicilor!

Mami şi tati au hotărât că dacă bunicii o ţin tot aşa până mai cresc eu niţel, o să îi bage pe toţi patru în şedinţă, căci o să mi se suie la cap!
Să o luăm în ordinea numerelor de pe tricou, adică în ordine alfabetică!
Tataie Adrian: mami crede că el ridică ceea mai mare problemă,adică el îmi ia apărarea cel mai mult. Şi să vă dăm ultimul exemplu: luni mami a zis că mă pocneşte la fund dacă mă mai dau cu capul de parchet, căci îmi era ciudă că mami vorbeşte la telefon...şi aşa am început să fac, dacă nu îmi convine ceva mă tăvălescpe jos de mama focului, de acumam nu mai puţin de patru cucuie...şi revenind, mami mă ameninţa că mă va pocni,şi deschide tataie uşa şi începe: "După ce că pe fată o doare, că s-a lovit, să o mai loveşti şi tu! Ce e în capul tău?", mami mai aveaniţel şi îi zicea "Ce eşi în al tău", dar m-a luat tataie şi ne-am plimbat! Cel puţin mami ste mai liniştită căci tataie Adrian nu mă mai cinsteşte cu ciocolată!
Tataie Marinică, dacă aude de la mami sau de la tati că fac prosti, zice că "Ce vreţi mă, sunt şi eu mică!", şi pleacă de la premiza că bunici trebuie să răsfeţe copii, şi educaţia este responsabilitatea părinţilor!
Mamaie Ştefi, zice că sunt şi eu deocamdată mică şi o să înţeleg când o să mai cresc, şi o sămă fac mai cuminte!
Mamaie Tanţi, zice că aşasunt toţi copii, că şi a lui x,şi a lui z face nu ştiu ce....dar uită că a lui x de lângă biserică, stă liniştit în pătuţ şi se joacă,şi x îşi face liniştită treaba!
Uite aşa stă treaba cu bunici ăştia...şi să vezi ce le face mami dacă o să îmi crească prea mari coarne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu