marți, 9 martie 2010

Eu şi oliţa!

Teoretic mami se chinuie să mă înveţe să fac pipilonc la oliţă...practic nu îi iese deloc!
Dacă pe la 7 luni stăteamliniştită pe oliţă, acum nu se mai aplică deloc...şi încurajarea ceea mai mare vine din partea majorităţii care povestesc că la ei s-a aplicat teoria cu oliţa abia după vârsta de doi ani!
Mamaie Ştefi a venit cu ideea că să se aşeze şi mami peoliţă,să îmi dea exemplu...numai că am găsit eu soluţia şi pentru acest lucru.
Săptămâna trecută mami a încercat să aplice şi această teorie, numai că eu m-am ridicat de pe oliţă, şi când mi-a zis mami să mă aşez la loc, m-am aşezat...şi iar m-am ridicat,şi iar mi-a zis să stau,şi iar m-am aşezat...şi până la urmă m-am plictisit şi m-am dus şingură şi mi-am luat un scutec şi am venit cu el la mami să mi-l pună...şi cum mami nu a vrut să mi-l aşeze,am desfăcut eu aripioarele, l-am întins frumos jos,şi m-am aşezat pe el...aşa că mami a fost nevoită să mă îmbrace!
Acum nu ştiu la ce trucuri să mai apeleze...că cel cu tv-ul nu a mers, celcu mancatul si cu joaca nu au mers...acum să vedem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu