miercuri, 24 martie 2010

Cu prietenii!

Pentru că a fost vreme de plimbare tot ne-am întâlnit şi ne-am vizitat cu prietenii!
Aşa că Marina şi Mihaela ne-au scos în parc, şi ne-am super jucat...Marina este o adevărată domnbişorică acum! Mihaela ne-a dat în leagăn, balansoar,topogan şi alte arătări...şi pentru că am fost fetiţe cuminţi, taticul unei fetiţe cu care ne împrietenisem ne-a făcut cadou câte un balon maimuţorit!
Marina m-a plimbat cu atv-ul ei electric, şi când un băieţel ne-a luat jucăria nici nu a interesat-o să o recupereze...noroc cu verişoara băieţelului care ne aducea mereu ce şparlea băieţelul.
Apoi,mă mai răsfaţă şi Rodica, care m-a cam obişnuit să adorm legănată, şi mă lasă să fac ce vreau....pe Remus îl mai ponderează mami, dar cu Rodi nu prea are şanse! Evident că mami de fiecare dată o ceartă pe Rodi, dar nu se prinde nimic de ea....şi facem oricum ce ne place nouă!
În weekend evident că nu am putut sta în casă şi ne-am întâlnit la ţară cu tuşi Silvia şi unchiu Vali, care m-au luat la ei,şi nici nu mă gândeam să vin pe acasă...îmi placemie de tuşi Silvia, că ştiu eu că îi plac copii. Apoi ne-au m-ai vizitat şi tanti Caterina,nenea Dorel, tuşa Sanda şi unchiu Puiu, şi evident finuţa Cristina! Aşa că am avut cu cine mă juca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu