marți, 30 martie 2010

La mulţi ani, Ta!

Sâmbătă l-am sărbătorit pe Ta...şi i-am urat la mulţi ani, şi să fie sănătos şi voios,ca să poată face faţă năzbâtiilor mele!
Şi chiar dacă Ta a fost sărbătoritul, ghiciţi cine a mai primit cadouri? Bineînţeles că eu!
Am primit un foarte frumos cadou, dar foarte,foarte frumos de la Talida şi Gabi! Şi să vă spun că m-am cam prins eu că Talida mă place, căci am luat masacu ea, din aceiaşi farfurie, şi când mi s-a făcut somnic m-am dus şi m-am culcat la ea în braţe....acum nu zic că Gabi nu mă place,ci doar că eu nu sunt foarte prietenoasă cu băieţi, dar tati este mulţumit din această perspectivă!
Duminică au mai trecut pe la noi Mihaela şi Mircea, şi mi-au făcut cadou şi mie o super rochiţă....mami a cam certat-o puţin pe Mihaela,că de câte ori ne vedem îmi cumpără câte ceva, şi zice că mă învaţă prost...dar ce să te faci când nu ai cu cine,că doar aşa face şi Rodi!
Acum m-am lăudat destul eu, dar să ştiţi că şi Ta a primit cadou, inclusiv de la mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu