marți, 16 martie 2010

Cu Rodi!

Duminică am fost în vizită la Rodica şi la Remus, şi evident că mi-am făcut de cap!
Adică, Rodica evident că m-a răsfăţat şi m-a lăsat să fac ce vreau, m-a plimbat prin fiecare cameră şi m-a lăsat să mut obiectele cum vreau eu şi să mă joc cu ce vreau eu....şi evident că îmi pregătise şi un cadou, şi am fost tare încântată, mai ales de vesta cu blăniţă! Până şi lui tati i-a plăcut tare mult!
Evident că Rodi a nostră ne-a şi îndopat, ca pe gâscă....şi chiar dacă nu este deacord ca mami să pape grasimi,i-a pregătit o surpriză cu jumări!
Tati şi Remus evident că şi-au găsit de treabă să se uite la un calculator, să vorbească chesti despre construcţii şi piaţa imobiliară...de-ale bărbaţilor! Iar Remus era tare încântat că au făcut proba să intre două maşini la ei în curte..ce v-am spus eu? De-ale bărbaţilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu