luni, 1 martie 2010

Pătuţ tunat!


Dacă unii îşi tunează maşinile, noi am tunat pătuţul! Şi aşa arată pătuţul meu acum!
De ce? Foarte simplu: vineri spre sâmbătă noapte, la ora 3 m-am trezit pentru papa şi am stat şi m+am jucat cu mami până pe la 5:30, când mami s-a plictisit şi m-a pus în pătuţ,şi a plecat în sufragerie, să doarmă şi ea liniştită...păi şi eu ce să fac să rămân în pătuţ? Păi cum aşa? Am găsit soluţia, foarte simplă: am excaladat pătuţul,am sărit jos, şi m-am dus la uşă să mă audă, că urlu....mami şi tati au rămas proşti,căci mami abia se aşezase în pat....nu le veneau să creadă...aşa că tati m-a pus în pătuţ, şi au văzut ce mişcare am făcut!
Mami m-a luat să ne culcăm în patul mare, dar eu aveam chef să mă joc...aşa că mami a renunţat şi s-a dus singură şi s-a culcat, iar eu am rămas să tunez pătuţul cu tati...căci tati zicea că el numai poate adormi gândindu-se că am sărit pătuţul! Aşa că am lucrat amundoi, numai că eu nu ştiam că atunci când terminăm iar mă pune în pătuţ...dar a stat el cu mine în cameră, să nu care cumva să mă arunc din pătuţ iar..căci mami este obsedată să nu care cumva să mă lovesc la cap.
Ce vreţi,aveam şi eu chef de joacă!
Sâmbătă am fost la bunici, şi când a sunat mamaie Tanţi să vadă dacă mai venim,căci era urât afară, mami i-a zis clar să bage cărbuni şi să îşi termine treaba căci să mă ia în primire, fiindcă ei sunt cheauni!
Acum că sunt ceea mai mică sunt şi ceea mai răsfăţată, dar mami are de gând să termine cu atâta răsfăţ...căci altfel ajug să îi bat cu făcăleţul...dar ce să te faci cu bunici ăştia, că ei ştiu numai mă răsfaţă? Să vă spun că tataie Adrian azi m-a servit din nou cu "ciocolată pentru fată", iar lui tataie Marinică dacă i se spune ceva zice scurt "Ce vreţi voi? E şi ea mică!"?

9 comentarii:

  1. :)) e imposibil ca atunci cand aflu despre noile nazbatii pe care le-ai mai facut sa nu rad...cateodata ma mai apuca melancolia si ajung cu gandul la copilarie
    of doamne...bunicii astia sunt atat de fericiti prin prisma nepotilor ca nu au cum sa nu te rasfete

    RăspundețiȘtergere
  2. ne bucuram ca mai atragem si zambete, caci mami si tati plang!
    in curand ma dau pe gratis, dar mami zice ca nu crede ca ma mai vrea cineva la cate fac!

    RăspundețiȘtergere
  3. eh cum sa nu te vrea...asa zice ea...toata lumea ar vrea asa un ingeras ca tine care sa faca nazbatii si sa iti bucure fiecare moment al vietii si prin simpla prezenta

    RăspundețiȘtergere
  4. vai noramea si eu caare te credeam cuminte grasu inca nu a evadat din pat dar nu cred ca mai are mult esti mai rau decat ion creanga sau denis pericol public te pupam

    RăspundețiȘtergere
  5. @inger fara aripi: cam ai dreptate!
    @ cuscra: Stai nitel sa mai treaca ceva timp sa vedem cemai facem! Va pupam si noi

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai grija cu escapadele nocturne! S-ar putea ca mami sa te lase sa dormi langa usa!

    RăspundețiȘtergere
  7. la fel cum mie de 8 martie tati imi aducea si mie un cadouas micutz si imi spunea ca eu sunt fetita lui cea scumpa si draga dar sunt femeie in devenire si ca merit si eu in cadou...la fel vroiam sa iti urez si eu tie si mamei tale un 8 Martie cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un 8 martie plin de bucurii, culoare şi mult soare.
    Am trecut să-ţi las o îmbrăţişare şi un zâmbet.

    RăspundețiȘtergere
  9. @marada: te rog frumos sa nu le dai ideei,caci s-ar putea salepuna in prectica!
    @inger fara aripi:multumim mult prentru urari!si tie sa ai parte de o primavara frumoasa plina de flori !
    @denisa: multumim prentru urare si pentru imbratisare! si tie toate cele bune si o primavara insorita!

    RăspundețiȘtergere