duminică, 10 mai 2009

Pozele lui tati!

    Tati meu este pasionat de fotografie....pe blog, la site-urile mele preferate, este un link catre fotografiile lui tati! Acum tati vrea sa isi cumpere o noua camera...mai ramnea sa o convinga si pe mami...dar parca stiu ce va zice....

     Mami vrea sa il convinga pe tati sa refaca acvariul, ca eu sunt atre fascinata de pestisori....tati nu prea stie ce sa faca! Oare voi fi eu fetita cuminte si nu o sa arunc cu nimic dupa pestisori?

    Astazi ne-au vizitat nasii...le-a facut mami clatite....am mirosit si eu...abia astept sa pap si eu! Nasa zice ca atunci cand voi da de papa nu mai pap eu laptic....dar s-ar putea sa se insele, ca eu sunt pofiticioasa ca mami! 

    Si Marina era pofticioasa si nu prea mai ii palce papa de oameni mari! 

    Maine mergem la Starbuna' sa avem grijulica de ea, ca mamaie se duce la doctor. Ei au fost weekend-ul acesta la curte, ca au avut treaba....aranjeaza casa frumos pentru cand am sa ma duc eu in vizita! 

3 comentarii:

  1. Draga crestina Bubu.. noi te-am urmarit.. dara mami si tati vad ca te rasfata ff mult.. Esi minunea lor.. si observam ca esti ffff cumintica. Nu vedem sau nu stim sa cautam unde ai pus poze.. Te pupam draga sora... si ai grija sa fii tot asa vesela.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu va urmaresc. Pupici de la nasa.
    Semnat: nasa

    RăspundețiȘtergere
  3. MULTUMIM mami de Ana si nasa! si Ana este o scupicica si o iubita! stai sa vezi cand vvom creste ce rasfatate vom fi!

    RăspundețiȘtergere