luni, 25 mai 2009

Săptămână aglomerată!

     Săptămâna ce tocmai s-a încheiat a fost foarte aglomerată...nu am mai scris de câteva zile bune, aşa că astăzi vă spun ce am mai făcut!
     Joi, 21 mai, a fost Sf. Constantin şi Elena, şi noi avem mulţi sărbatoriţi în familie...cele mai sărbătorite sunt Străbuna, mamaie Tanţi şi mami....aşa că eu i-am oferit cadou lui mami un concert, aşa pe seară, când au venit şi naşii în vizită! 
     Cât am fost noi în vizită la Străbuna am fost tare, tare cuminte...că am fost cu mami şi mamaie Ştefi la magazinul de copii să îmi cumpere mamaie cadouri de ziua copilului; aşa că am primit deja o rochiţă cu bretele, un costumaş cu pantalonaşi şi o rochiţă cu chiloţei.
     Mamaie Ştefi a făcut caiet de poezii....să mă înveţe când mai cresc, dar dacă semăn cu mami nu prea se leagă poezia de mine! La acest caiet contribuie şi tanti Olga, că a fost educatoare. Mi-au făcut chiar mie o poezie! 
     Vineri, 22 mai, am stat până pe la ora 14 cu tati, că mami a fost la o conferinţă să prezinte o lucrare....am fost cuminte că m-a plimbat tati peste tot....seara mami a hotărât să mă tundă, că prea transpir, aşa că arat ca un băieţoi!
     Sâmbătă, 23 mai, a fost ziua lui naşa si am sărbătorit-o pe ea! Să ne trăieşti năşică! Am fost tare cuminte, că s-a jucat cu mine Teodor, şi mamaia lui...m-au alintat tare, tare mult! Şi mie cum îmi place sa fiu alintată......am fost atât de cuminte că am şi dormit, şi ca să nu cad din pat, năşica m-a baricadat cu perne, că la cât mă rostogolesc eu poate făceam iar buf! Am pus poze cu mine şi Teo!
     Duminică, 24 mai, am fost la bunici la Dridu! Cât timp tati a fost la bibliotecă să instaleze noile calculatoare pentru mamaie, eu şi mami am fost pe la Angela, că la ea găsim mereu ceva bun, bun, bun, şi am păpat o prăjiturică....adică mami a păpat, dar indirect ajunge şi la mine! 
     După-amiază unchiul Vali şi tataie au încins de un grătar....Andreea are un căţel mic, şi mi l-a adus şi mie unchiul Vali să mă joc cu el, dar încă sunt prea mică să mă joc cu căţelul...dar şi când o să cresc eu mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu