vineri, 8 mai 2009

Fac numai nazbati!

     Mami s-a obisnuit cu  nazbatiile mele: chiui,vorbesc, pap in somn, ma intorc pe parti, ma intorc de pe burta pe spate si de pe spate pe burtica....mai urmeaza sa ma si ridic in fundulet...incerc eu dar reusesc doar 30%.

     Astazi am fost sa ma vada doamna doctor chirurg iar....cu hernia cica s-a cma rezolvat, adica nu este nevoie de operatie....dar la ortopedie mai trebuie sa revenim la 7 luni sa vedem daca se formeaza oasele corespunzator! Mami si tati au incredere ca va fi bine...mami astazi s-a simtit foarte recunoscatoare la Dumnezeu ca sunt sanatoasa, ca a intalnit o mamica care a trecut prin f multe cu bebelusul ei...mami se mira de unde aceea mamica mai avea putere sa lupte....bebeul ei la doar 3 luni fusese operat pe inima.

    Ca sa va mai inveselesc, va spun ca maine imi scot parinti si nasii in parc...si poate ii vrajesc sa ma duca si la o terasa sa beau un ceai.

    In rest toate cum le stiti...fac numai nazbatiiiiii sa speri vestul! Astazi am fost la Strabuna' sa stau putin cu ea, si i-am dus poze cu mine....a pus-o pe mami sa i le numere ca sa fie sigura  ca nu dispar din ele! 

    Tot astept sa puna tati poze cu mine de la botze...sa vedeti ce lady au facut din mine nasii! Uff, poate se gandesc si ei sa imi faca un nasic, ca tare mult imi doresc sa am si eu cu cine am juca si cui sa ii dau din lucrusoarele si jucarioarele mele.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu