duminică, 17 mai 2009

Sigur voi deveni soprana!

     Aseara am fost sa o sarabaqtorim pe Talida! Mami a concluzionat ca familia Soare are dreptate: ma fac soprana! Dupa cateva minute dupa ce am ajuns, am facut un mega concert, sa stie si vecinii Talidei si lui Gabi, ca am venit eu in vizita.....dupa ce m-au plimbat baietii pe afara am adormit....m-am mai linistit, dar tot am mai reluat concertul, ca sa fie in parti! Cand tati si mami au zis ca plecam acasa, m-am facut fata cuminte, si m-am jucat cu toata lumea...adica, toata lumea s-a jucat cu mine!

    In alta ordine de ideei, trebuie sa o felicitam si pe Marina ca ieri i-au rupt turta! Asteptam poze! Marina deja e domnisorica mare: face un anisor pe 4 iunie....uff, trece timpul asa repede, si noi crestem mari, si trebuie sa fim din ce in ce mai cuminti...cate pretenti!

2 comentarii:

  1. Andra cere tot ce doresti lui buni mami tati acum cand esti mica cand oi fi mai mare gasesc motive credema eu sant patita!

    RăspundețiȘtergere
  2. uff....sa speram ca la mine va fi altfel! speranta moare ultima!

    RăspundețiȘtergere