vineri, 15 mai 2009

Astazi am facut 5 lunitze!

     Astazi la ora 11:37 am facut 5 lunitze! Am iesi cu mami pe afara si mi-a luat cadou o rochita cu pelerina si o jucarie! Ne-am intalnit si cu nenea Vali si m-am jucat un piculetz....ce bine e sa fi mic! LE UREZ LA MULTI ANISORI SI MULTE CADOURI ANEI SI LUI IUSTIN!

     Am fost cu mami la posta si am trimis formularul 230 pentru cei 2 %...si tot astazi am mai dat 2 eur pentru campania copiilor cu probleme caridiace....mami s-a obisnuit sa doneze lunar cativa eur in numele meu pentru diferite campanii sau copiilasi...va rugam daca puteti dati si voi un sms la 858...ganidti-va ca 2 eur reprezinta 2 sucuri, care oricum contin numai e-uri...asa putem face o fapta buna! 

    Cand am fost cu mami si tati la Grigore Alexandrescu, la verificarea de 4 luni jumate la ortopedie, ne-am imprietenit cu un baietel de doar 3 ani care la 3 luni fusese operat pe inimioara...cand ii povestea mamica baietelului, lui mami i-au dat lacrimile.....asa ca poate cu putin de la fiecare reusim sa facem ceva mare! 

    In alta ordine de idei, mami a zis ca mai postam o poezioara dupa ce reusim sa o invatam pe aceasta....mami sta cam prost la invatat poezii, ea e mai mult cu matematica....acum se chinuie sa retina poezii ca sa ma invete si pe mine....slabe sanse! daca ei nu i-au placut niciodata!

2 comentarii: