miercuri, 6 mai 2009

Si am facut baldabac!

     Sambata am facut baldabac! ca sa imi iau revansa ca m-au trezit dimineata, adica pe la 6, am facut un adevarat concert in biserica, mai aveam putin si ne dadea parintle afara. Mami i-a zis lui nasu' sa se prezinte la noi la ora 7:10, insa la 6:10 nasu' era deja la noi! El este foarte matinal spre deosebire de noi.....daca nu ne-a zorit si pe mami si pe nasa ca au uitat certificatul de nastere acasa! Noroc ca parintele este mai intelegator.

     Dupa ce am venit acasa m-am linistit, si chiar m-am distrat....am fost incatata ca au venit invitati la care nu ma asteptam ca vor veni, si ca am primit multe cadouase...abia astept sa port rochita de la Silvia, si rochitele de la Talida si Gabi! Imi plac la nebunie si hainutele de la verisorica Biencuta, din Canada, insa am o nedumerire, la ei chilotei se inchid in fata...cam incomod cred....

     Am sa pun poze in album cand va fi tati gata cu ele....ca a strans de la toata lumea....

     Duminica am facut baita de a doua zi si am fost tare vesela!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu