miercuri, 13 mai 2009

Am descoperit mouse-ul!

     Am redescoperit mouse-ul de la laptopul lui mami! Am gasit ce sa rod si ce sa tin in mana cu luminitza rosie...ca ma plictisisem de atata galben! Si in cautarea mea dupa mouse am facut buf...adica mami m-a pus pe canapea si a raspuns la telefon; ea foarte grijulie m-a pus pe spate langa spatar...numai ca eu stiu sa ma rostogolesc...si m-am rostogolit pana s-a auzit buf! Cand s-a intors mami si m-a vazut pe covor a inlemnit....si eu cand am vazut ce ochii a facut am inceput sa plang, si dupa ce m-a cules de pe jos si m-a luat in brate si a inceput sa imi cante, am inceput sa rad!

    Ieri au venit si bunici in vizita si am iesit cu mami si mamaie Tanti al o sesiune de shoping, ca e ziua lui mamaie Stefi maine si am iesit la cumparat cadou...luna asta este luna zilelor: incepe mamaie Stefi, sambata o sarbatorim pe Talida, pe 21 mai pe mami, mamaie Tanti si Starbuna, si cred ca incheiem pe 23 mai cu nasica...sper ca nu am uitat nika! 

    De azi mami a hotarat sa puna pe blog cate un catecel pentru bebei: 

O capsuna cu pistrui
Si c-un fes micut, verzui
Se plangea ca de la soare
Toti pistruii-i ies mai tare.
Si ca are mult necaz
Ca-i prea rosie-n obraz.
Si pan` sa rasara luna
Se tot vaicarea intruna..
Of si vai, fir-ar sa fie
De ce n-am precum ciuperca
Pe capsor o palarie?

4 comentarii:

  1. sa va traiasca minunea, sa fie sanatoasa si norocoasa si sa va bucurati de ea! Ce sa mai urez, ca frmoasa e, personalitate citesc ca are :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult Sorina! Ca totdeauna numai surprize placute din partea voastra! Te sarutam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da' de unde ai stiut ca-s eu, ca scrie 'anonim'? ;;)

    RăspundețiȘtergere