marți, 19 mai 2009

Ma declar fata cuminte!

     Dupa show-ul de sambata seara ma declar fata cuminte....adica, duminica si ieri am fost exemplara, de frica sa nu care cumva la urmatoarele sarbatorite sa ma lase mami si tati cu buni Stefi si sa nu merg si eu. Astazi s-a anuntat la noi in vizita mamaie Tanti...sa vedem cand ajunge!

     Vineri stau cu tati acasa, mami trebuie sa se duca sa faca o prezentare la o conferinta, si am sa raman cu tati cat e mami plecata...sunt tare, tare mandra ca sta el cu mine acasa! imi place sa stau fie cu mami, fie cu tat! sunt inca micuta si nu vreau sa raman de acum cu bunici!

     In alta ordine de idei, in weekend i-au rupt turta Marinei, chiar daca ea abia pe 4 iunie implineste un anisor...cand o sa ne micsoreze tati pozele cu ea o sa va punem si cateva poze, sa vedeti ce domnisorica este! A fost si fata desteapta la ales de pe tavita! A hotarat sa ia: oblinda, peria si bani...a avut o tentatie si pt carte, dar s-a razgandit! Mami a zis ca o sa fie cocheta ca mami ei, si ca o sa-l jupoaie de bani pe tati ei! Marina are un nasic normal, nu ca al meu, care zice ca imi va pune pe tavita: euro si dolari, sa fie el sigur ca aleg bani! Dar ma bazez pe nasica ca nu raman doar cu bani! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu