joi, 24 iunie 2010

Tataie Adrian şi Ziua Tricolorului!

Astăzi a venit pe la noi tataie Marinică, căruia am vrut să îi demonstrez că eu sunt foarte cuminte, şi m-am dus în pătuţ şingurică, şi nu sunt aşa cum zice mami: căci ea zice că noaptea se doarme, şi nu se stă până la două noapea la taclale, cum fac eu....şi ea tot speră că fac aşa fiindcă îmi mai dă un canin, şi că nu m-am obişnuit aşa, să dorm aiurea.
Mamaie Tanţi i-a trimis ceva lui tataie Adrian, şi ne-a zis de aseară, cu ocazia faptului că sâmbătă este ziua lui denaştere, şi mami a întrebat "De unde ştii?", şi ea a răspuns "E Ziua Tricolorului!"....aşadar tataie Adrian e născut de Ziua Tricolorului!
Sâmbătă mergem pe la bunici, şi mami vrea să facă o prăjitură pe care o făcea când era ea "mai în formă de cozonac", adică când nu umblam eu toată ziua după ea, că tot i-a adus tataie Marinică ouă....acum să vedem ce iese!
Dumincă s-ar putea să îi facem o vizită lui Rodi şi lui Remus, căci pe 30 iunie este şi ziua Rodicăi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu