miercuri, 9 iunie 2010

Coca Chit!

La Străbuna la curte stă o familie, Coca şi Eugen, căci Anda stă mai mult prin deplasare, ca fotbalişti....marţi, am fost cu Străbuna la ea la curte, căci aşa cum zice ea, acolo sunt casele ei!
Am stat cuminţică, am alergat prin curte, am vorbit şi m-am întreţinut cu Coca Chit, am păpat căpşuni, ceea ce a mai rămas după ce a trecut Coca prin ele...căci aşa cum zice mamaie Ştefi: e bun aşa! eu am căpşuni la curte, dar mănânc căpşuni la de la Tanţa!
Şi dacă nu ştiaţi, Coca are explicaţie logică: căpşunile se strică dacă nu le culegi....normal că se strică, dar nu dispar!
Cu Eugen nu ne-am întreţinut, căci el era l-a devirusat un calculator...Eugen tâmplar se ocupă şid e calculatoae, ce vreţi?
Străbuna la o oră după ce a ajuns la casa ei, a început cu: Cât e ceasul? Noi cât mai stăm? Noi când plecăm? Eu mă duc la maşină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu