miercuri, 2 iunie 2010

Baby Expo!

Joi evident că am fost la Baby Expo, şi ne-am întâlnit cu Imam şi mama lui!
Ne-am jucat, ne-am shoppinguit, am participat la concursurile de pitici sportivi şi de dansat salsa, la care evident că amluat locul 1, pe care medalieoricum am făcut-o praf imediat, şi am fost şi la KinetoBebe, unde ne-a spus că sunt năzbâtioasă....de parcă ne spunea ceva nou!
Şi năzbâtioasă cum sunt, am intrat într-un stand să fac niţică ordine şi disciplină,şi mami cum m-a văzut hop după mine, şi şi-a cerut scuze, dar doamna de la stand a zis că "Nu copii sunt obraznici, ci părinţi pretenţioşi!"....aşa că eu sunt foarte cuminte.
Imam e tare mămos, m-a mângâiat,m-a pupat,mi-a dat să pap, dar eu nu prea sunt prietenoasă cu băieţii de vârsta mea, ci cu cei mai mari....dar nici cu ei nu prea mult!
Mami de Imam a zis că dacă Străbunica e Prinţesă, şi Străbunicul e Prinţ, eu fac parte din viţă regală şi deaceea mă comport aşa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu