miercuri, 30 iunie 2010

Porumb fiert!

Astăzi am fost pe la piaţă şi am luat porumb de fiert....a fiert mami, şi am mâncat şi eu.
Adică am luat un ditamai porumbul, şi l-am păpat de la un cap la celălat, lăsând pe ici pe colo câte un bob...evident că şi pe jos erau numai boabe, aşa că la sfârşit am dat cu aspiratorul.
Mami a ajuns la concluzia că îmi place şi mie să rod, căci nici la cărniţă nu îmi place cărniţa aşa simplă, ci cu os, să ţin de el, şi să pap singurică...şi apoi să duc osul la cosuşul de gunoi, căci ştiu să deschid masca la ghiuvetă şi să îmi arunc osul în coş...aşadar, fac şi curat după mine!
Mami abia alteaptă să se facă porumbul şi la ţară...căci vara trecută, când mergeam la ţară, mamai Tanţi în fiecare zi fierbea câte un ciaun de porumb....căci mami când se pune pe mâncat porumb, păi mănâncă, nu se încurcă! iar vara asta trebuie să mă bage şi pe mine la porţie!

4 comentarii:

  1. hey, mi-ai facut pofta cu porumb:D tre sa o trimit pe mami la piata:))
    pai daca faci si curat dupa tine dupa ce mananci asta inseamna ca deja devii o adevarata domnisoara care are grija si de ce e in jurul ei:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noua ne place porumbul la nebunie!
    Maine daca nu ploua poate mergem la tara, si poate s-a facut porumbul....
    Da, fac curat dupa mine...fac tot ceea ce vad la cei din jurul meu.
    te puam, si bafta la BAC!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mhhhhhhhhhhhhh.....
    am mincat si noi la mare tare bun si moale pt dintii ...Grazavi"Ai lui ....Tanti Pansydra ....
    ha ha ha
    Va pup dragele mele !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine aţi revenit! Poate aţi adus şi un pic de doare, caci noi ne-am cam săturat de ploaie....

    RăspundețiȘtergere