luni, 21 iunie 2010

Cum mă spăl!

Seara, pe la ora 20:30, încep să fac un mic striptise, adică încep să mă dezbrac treptat, mă pregătesc de baie!
Când ajung la scutec, îl desfac într-o parte, şi apoi îl dau jos ca pe chilot....când îl aud pe Ta zicând că mergem la joacă cu răţuştele, mă instalez lângă cadă, şi încep să arăt spre locul în care stau răţuştele!
După ce se umple cădiţa, stau şi mă bălăcesc cu răţuştele,şi dau cu buretele pe mine.....evident că Ta mă spală şi el cu alt burete, când mă spală Ma suntc am mârâită,căci ea nu mă lasă să mă joc până mi se murează pielea la mâini şi la picioare, sau până când vreau eu să ies, aşa cum fac cu Ta.
Când mă scoate din cădiţă, evident că mă şterge, şi ajut şi eu la acest proces...îmi pune scutecul, şi mă echipează în pijamale....şi teoretic ar trebui să ă pregătesc de somnic....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu