joi, 24 iunie 2010

Sanda Nicola şi cancerul!

Ieri butonam la telecomandă, căci asta este pasiunea mea de bază: să stai pe canapea şi să butonez la greu.....când am dat de Sanda Nicola, la o emisiune la care noi nu prea ne uităm "Acces Direct", şi mami mi-aluat teelcomanda, şi mi-a scos o baterie, căci aşa face ea, când vrea să vadă ceva...ei îi place Sanda Nicola, şi a vrut să o asculte, aşadar a trebuit să ascult şi eu.
Despre ce vorbea Sanda de această dată? Dacă nu aţi văzut emisiunea vă spun eu: despre experienţa pe care a avut-o ea cu cancerul...cancerul de col uterin. Deşi foarte tânără, boala nu alege, şi deşi ne considerăm o ţară avansată tehnologic, uite că încă suntem pe primul loc la mortalitatea în Europa din această cauză....statistic, cam 6 femei mor pe zi, în ţara noastră din această cauză, fiindcă nu se prezintă la medic pentru consultaţie.
Ceea ce a spus Sanda a fost foarte interesant,şi ar trebui ca în loc să se pape timplul la emisiuni cu ce face bomba Sexy a lui Dodel, şi alte asemenea personaje, poate ar fi mai bine să se mediatizeze campanii de genul celei duse de Sanda.
Aşadar, dacă vă iubiţi familia, iubiţi-vă pe voi, şi aveţi gijă de voi! Ce vă costă, decât să regretaţi mai târziu?
A, şi ca idee, nu vă gândiţi că vorba care umblă, că rana de col are ca singură cauză a avorturilor....este doar una dintre cauze! Alte cauze pot fi:
- infectii cervico-vaginale
- traumatisme obstetricale – aparute in timpul nasterii (rupturi ale colului)
- traumatisme locale secundare contactului sexual, din cauza lipsei de lubrefiere
- utilizarii tampoanelor interne
- dispozitivul intruterin (steriletul)
- ectopiile congenitale (epiteliul glandular din interiorul canalului cervical aluneca in afara orificiului extern al colului)
- manevre locale: histeroscopia.

Acestea sunt doar câteva cauze, aşa că dacă ţineţi la viaţa voastră nu evitaţi să vă faceţi un consult periodic, căci medicina a evoluat atât de mult în cât, dacă este descoperit la timp, şi tratat, poţi face chiar şi copii!
Dacă nu credeţi, dau dacă vreţi mai multe detali căutaţi pe Goagle, cum îi zice cineva.

2 comentarii:

  1. Mare problema cu cancerul asta !!!!
    Offf
    Eu am mastoza chistica ....si mi-au zis ca ar fi bine sa ma operez ...am la ambii sini ...
    si ca poate degenera in ....
    deocamdata mai incerc cu un tratament gasit pe net ...tinctura de zmeur ,tinctura de merisor , tinctura de coacaz negru si un elixir din fructe de soc ...
    Si ma mai interesz ....care ar fi Decizia corecta ....insa nu e usor de luat avind in vedere ....ca se va umbla la comorile mele ..HA HA HA ...
    Draguta chestia cu Drob de FICAT DE TAUR ....
    si ....dedicatia ...pt Taticu ...
    HA HA HA !!!
    Pupici Rozzz dragutzele mele !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Pansy, cred ca cel mai bine este să mai ceri două opinii....mami aşa zice de când a avut anumite experienţe cu doctori,de nu a dormit nopţile.
    Pupici Rozzzz si de la noi!

    RăspundețiȘtergere