miercuri, 2 iunie 2010

În plimbare pe la ţară!

În weekend ne-am făcut bocceluţa şi am fost la ţară, şievident că mi-am făcut de cap...că doar cum zice tati,dacă aş sta numai cu bunici mi-ar creşte ditamai corniţele!
Aşadar, după o sesiune de shoping pe la Doraly unde am luat nişte prostiuare,am ajuns şi la MaDridu, unde m-am jucat cu pui, am mers printre brazde, am dat peste cutia cu gaz iar, dar mamaie Tanţi ca să numai fie mami supărată pe mine, m-a dus la magazinul Verde de vis-a-vis şi mi-a luat un costumaş.
Duminică ne-am trezit de dimineată, adică pe la 08:30, dar pentru mine este dimineaţă, şi am dat fuguţa la biserică să mă împărtăşească, mami a zis dinainte că dacă vine cu linguriţa părintele Cezar sigur primesc, dacă vine părintele Sorinel sigur refuz...căci pe părintele Cezar îl plac mai mult, căci de câte ori l-am văzut a vorbit cu mine, şi m-a băgat în seamă....şi a venit părintele Cezar, şi am luat împărtăşanie!
După amiază am dat o tură şi pe la casă, şi am adunat căpşunii, şi am şi păpat...şi seara ne-a făcut mami nectar, şi tati a zis că face abonament să bem zilnic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu