vineri, 25 iunie 2010

112...sunt Iubărică!

Ce să vă povestesc, că astăzi m-a prins ta-ta vorbind la 112!
Ce mare lucru, am fosrmat pe Digi Mobil, şi mă conversam....acum dacă am reuşit să vorbesc sau nu, ta-ta nu a aflat concret....la câte apeluri false primesc ei, au exerciţiu!
Şi dacă nu ştiaţi, mami e tare ofticată că la ea la servici exista interiorul 112...de ce? pentru că uneori apăsa şi 9 înainte, şi mai suna şi ea din greşală la 112, şi când răspundea o voce de femeie, îşi dădea seama că iar a încurcat borcanele, şi explica la tati dela capătul celălat că a greşit....căci la interior 112, era tânărul Alexa, zis şi Tânărul Bavarez, care era bun la toate: de la trimis cu bani la bancă, şi după extrase, sau cu diferite declaraţii de depus, până la mers la magazin după diverse....când se ducea la magazin, de obicei mai şi comenta, că după ce că se duce la magazin eu tot fată sunt, căci zicea el că se umple compania numai de fete!
De fapt şi de drept, el şi Rodi, tot spearu că sunt băiat....cel puţin Rodi, când a venit să mă vadă la spital, la 5 ore după naştere, voia să se uite în scutec să fie ea convinsă că nu sunt băiat, iar când a sunat-o mami să îi zică că a născut Rodi în loc să întrebe dacă îi e bine, primul lucru care a întrebat-o pe ma-ma a fost "Şi e fată?".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu