joi, 24 iunie 2010

Eu şi liftul!

Când plecăm la plimbare eu vreau să apăs pe butoanlele de la lift, adică eu chem liftul, şi apăs pe butonul "P", şi singură ştiu unde este....dacă sunt în cărucior fac scandal sămă scoată să apăs!
La întoarcere, tot eu apăs pe butonul de chemat liftul, şi pe butonul "5", fără să îmi arate nimeni unde este....câteva zile am fost derutată, căci au schimbat panoul de butoane, şi este unul cu butoanele mai mari, din inox.....
Când ajung în faţa uşii, ştiu clar care este soneria, şi de fiecare dată, trebuie să sun de două ori! Mami se cam oftică, când vin cu tati de la plimbare că aude soneria, că uneori calcă şi trebuie să lase călcatul, să vadăcine sună....ţeapa ei,că nu a învăţat lecţia până acum...căci şi când plec şi cu ea la plimbare, la fel fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu