luni, 21 iunie 2010

Cum păpăcesc eu!

La noi masa se desfăşoară în felul următor:
-mami pregăteşte papa pentru toţi, şi când e gata strigă din bucătărie "Sara,sus în corcoduş!", ceea ce înseamnă că tati trebuie să mă pună în scaunul de masă
-eu când o aud pe mami strigând că e gata masa, mă duc lângă scaun şi încep să vorbesc pe limba mea, până ce mă ia tati şi mă spală pe mânuţe şi mă aranjează în scaun
-vine mami cu mâncarea: porţia mea este pusă într-o farfurie plată, compartimentată, şi într-un castron cu o linguriţă
-fiecare începem să mâncăm, evident că după ce mami îmi aranjează bavetă, căci eu mănânc şi singurică, dar mai mult cu mâna, căci cu linguriţa nimeresc şi pe lângă gură!
Când am poftă de fructe mă duc singurică şi ma servesc din fructiera din bucătărie şi i le duc lui mami sau tati să mi le spele, şi să le pap.
Când îmi e sete, iau singurică cana cu pai şi beau..când se termină apica, duc cana la Ma şi îi pun pe limba mea ceva...dar Ma a început să înţeleagă, şi ştie ce trebuie să facă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu