joi, 2 iulie 2009

Saptămână ocupată!

    Săptămâna aceasta mami a fost cam ocupată şi nu a avut timp să mai scrie ceva....aşa că încercăm să facem o scurtă istorioară acum!
   Marţi a venit la noi în vizită tataie Marinică...de fapt nu prea a fost vizită, că el vine la noi ne lasă ce a cules de prin curte şi pleacă...am uitat, că bea şi o cană cu apă...adică stă în jur de 10 min. Aşadar, a venit şi m-a găsit în toane bune...m-am jucat puţin cu el şi am râs niţel la el, că m-a ridicat în sus. După ce a ieşit pe uşă, mami a observat că şi-a uitat bicicletele la mine pe pat...a vrut să îl sune, dar şi telefonul suna lângă ochelarii, aşa că m-a pus pe mine în mijlocul pătuţului şi a fugit după tataie....când s-a întors, eram cuminte că aruncasem toate jucariile printre gratiile de la pătuţi şi mă luptam să scot cearceaful de pe saltea!

    Miercuri, mami s-a gândit că are chef de o vacanţă şi hopa-ţopa ne-am dus la mamaie Ştefi...noi aşa facem, când avem nevoie de o pauză ne ducem la ei, că nu facem nika, stăm şi lenvim....evidnet că m-am alintat cu mamaie. Înainte să plecăm a venit şi tataie de la servici, dar nu prea am apucat să mă joc cu el că a venit tati şi după-amiază părinţii aştia ai mei aveau treabă! Dar lasă că de luni intră tataie în concediu , şi să vezi destrăbălare pe mine! 

    O să vă povestim şi ce am mai mâncat zilele acestea...numai că mi-am mai schimbat obiceiul, acum când dau de morcov numai scuip, îi dau lui mami peste mâini, şi dacă văd că insistă, când nu este ia pe fază îi zmulg linguriţa şi răstorn mâncărica din ea!

    Mami a pierdut sondajul...deci mai toată lumea a votat că semăn cu tati, chiar dacă mami a corupt unii oameni să voteze cu ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu