vineri, 17 iulie 2009

Am fost la doctor!

     Astăzi am fost la doctor! Am fost întâi şi întâi la chirurgie,să îl revedem pe dl doctor Coman...am ieşit de le el bucuroase fiindcă ne-a confirmat ceea ce ne zisese dna doctor Dănilă,şi anume că hernia ombilicală ni s-a retras, şi ne-a zis că să mai ne vedem după ce încep să merg, ca să fim siguri de reuşită!

     Apoi am fost la ortopedie, să o revedem pe dna doctor Cioltoş, de unde am ieşit bucuroase fiindcă suntem în parametrii normali, dezvoltarea normală! Mami a întrebat-o de premergător, şi a zis că dacă am luat să îl aruncăm la gunoi...că premergătorul poate avea efecte urâte,şi se poate ajunge chiar la operaţie, şi mai a adus câteva argumente puternice, că mami tot insista.....aşa că mi-am cam luat adio de la premergător.

     Mami avea în plan să mergem şi la oftalmologie (că prea m-a ţinut tati cu nasul în calculator),şi la neurologie, numai că nu sunt medici după amiaza...sunt în concediu....

    Apoi, am trecut pe la mami pe la servici să ia o hârtie, şi l-am cunoscut şi pe şeful ei, cu care m-a jucat...eu, care nu îmi plăceau bărbaţii, pe el l-am plăcut.

    Astăzi s-a întors şi Grasu din Egipt! de mâine începe diversificarea şi el! El şi mami lui sunt fericiţi că au ajuns acasă! Evident că ne-au sunta de cum au ajuns să ne spună ce au făcut prin străinătăţiuri, şi cum nu eram acasă ne-au luat la întrebări pe unde umblăm.

    Eu când am ajuns acasă am început să escaladez, şi dă mişun peste tot....când am ajuns pe parchet m-a descoperit mami, şi i-a zis lui tati să mă pună înapoi pe păturică, iar tati a zis că ce crede ea mami? mai am două luni, să stau unde mă pune?totuşi tati m-a pus să mă joc pe păturică, însă eu m-am revoltat,şi tati în loc sămă dojenească şi să mă ia în braţe,mi-a zis pentru a mia oară: "Buburuză, fi cuminte! tre să fi cuminte! că eşti fată mare acum, numai ai trei luni!"; păi, băi tati pentru tine eu trebuie să fiu mereu mică! Nu ai înţeles? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu