joi, 23 iulie 2009

Am scaun pentru masă!


Astăzi am fost cu mami şi cu tati şi am luat scaun pentru masă! Sunt tare happy!

Şi mami i-a zis lui tati că după nici un lucru nu au umblat atâta....şi a mai zis că de acum câbd va găsi ceva care să îi placă nu va mai sta pe gânduri, căci astăzi până am găsit ceva pe gustul lui mami a durat!

Adică am fost la Real Berceni, aştia niste "deştepţi" nu ţin scaune pentru masă....când a văzut mami aşa ceva nu putea să creadă, nu se concepe aşa ceva! Tati a zis că să mergem la Carrefour Vitantis, că mami mereu îi zice Vitalis, ca la cereale....aştia alţi "deştepţi", nu au decât lucruri mărunte pentru bebeluşi...adică nu au pătuţuri,cărucioare, balansoare sau ţarcuri....tati, băiat descurcăreţ a aflat că la etaj este un magazin pentru bebeluşi....Am mers acolo, dar când mami a văzut preţurile nu ştia cum să îşi adune plombele de pe jos...a zis că ea nu dă dublu decât văzuse în alte părţi. Aşa că tati ce să facă, ne-a dus la Carrefour Grand Arena şi am luat în cele din urmă ceea ce îmi place! Sunt tare încântată....mami zice să vedem pentru cât timp...să nu fac şi eu ca Nectaria.

În altă ordine de idei să înţeleg că aceasta este răsplata că am descoperit priza? şi că încerc cu perseverenţă să scot ştecherele din ea? după faţa pe care o face mami de fiecare dată nu aş crede...dar eu aşa vreau să cred....

4 comentarii:

  1. E ...Belea scaunelul tau !!!
    Saracu' taticu' tau ...
    ce baiat rabdator ...
    s-a plimbat cu mamica ...
    pe la toate supermarket-urile din Bucuresti !!!
    Mai dar ...cate sunt ???
    Iar in ce priveste ...Plombele ...
    mamica ar face bine sa mearga repede sa le adune si sa le puna inapoi ...
    ca sunt scumpe !!!
    HA HA HA !!!
    Glumesc desigur !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce era sa faca si tati, cu doua fete dupa el? trebuia sa gasim ce frumos!
    cat despre supermarketuri nu am idee sa iti zic cate sunt oricum f multe,si zice lumea ca e criza...am putea incerca sa facem o lista:
    Auchan Titan
    Auchan Militari
    Carrefour Vitanis
    Carrefour Grand Arena
    Carrefour Orhideea
    Carrefour Militari
    Cora Lujerului
    Cora Pantelimon
    Real Vitan
    Real Berceni

    cam atatea stim pe dinafara.....

    cat despre plombe, tinem la ele ca na.....am bagat bani multi in ele!

    RăspundețiȘtergere
  3. carffour colentina , kaufland , carfour berceni am vazut reclama azi
    ai scaun ca lui grasu al lui este tucuaz i l am laut de la baby expo de cand avea 4 luni
    sa umplut de praf
    sa l folosesti sanatoasa si cu placere

    RăspundețiȘtergere
  4. multumim cuscra! ti-a zis mami ca e ca al lui Grasu dar nu ai crezut!

    RăspundețiȘtergere