sâmbătă, 11 iulie 2009

Sunt fată cuminte!

     De ieri dimineaţă suntem la bunici, şi stăm până luni....Mamaie Ştefania şi tataie Adrian, sunt plecaţi la Suceava la nunta Mihaelei! Am fi vrut să fim şi noi cu ei, însă eu sunt prea  micuţă pentru un drum aşa lung! Se întorc abia mâine seară...până atunci stăm noi cu Străbuna! 

     Le urăm şi noi Mihaelei şi lui Aurelian: Casă de piatră, şi tot ceea ce îşi doresc să se împlinească! şi poate se grabesc şi ei şi îmi fac şi mie un verişor...că până acum numai verişoare am! 

     Am vorbit şi cu mamaie Tanţi,  care a scăpat de treburile pe care le avea în acest weekend, a ajutat-o şi Silvia cu pregătirea parastatului....dar esenţial era că mamaie căutând nu ştiu ce, a dat peste nişte poze de ale lui tati de când avea 6 luniţe, şi a ajuns şi ea la concluzia că semăn cu el! Grav, că era singura care afirma cu tărie că semăn cu mami! Deci, asta este....

     Eu sunt tare, tare cuminţică! Momentan! Mami este mândră că am şi păpat tot! 

     Dacă intraţi pe site la Darakids o să vedeţi câte chestii interesante au pentru copii fistichii...noi o să încercăm pentru început toaleta muzicală. Să vedem cum este! O să vă spunem şi impresiile, deşi se vede că mami este mai încântată decât mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu