luni, 6 iulie 2009

Sărmăluţă!

     Ce să vă mai spun, că am altă preclă: Sărmăluţă! Că toată ziua ma rostogolesc, şi numai am stare...mă înfăşor de pe o parte pe alta, şi în toate direcţiile, precum o sărmăluţă!

     În weekendul acesta am petrecut mai mult timp cu tati! Ne-am şi plimbat mai mult!

     De păpat am păpăcit bine, poate prea bine....mi-a făcut mami roşie şi ardei copt, şi tare mi-a plăcut....mami a crezut că nu voi păpa, ca ajunsese ea la concluzia că seman cu tati mofturoasă la mâncare...el nu papă tocăniţă! şi nici morcov, şi nici vişine! Şi pentru că nu îmi plac morcovul şi vişinele mami ajunsese la concluzia că nu voi păpa tocăniţă...dar uite că mi-a plăcut tare mult! 

    Aşteptăm să facă bunici mai multe roşii în curte să pap mai mult....

    Am uitat să vă spunem că am lăsat-o baltă cu concursul! oricum ne înscrisesem că ne cicălea Rabia, mami de Imam! Ei au plecat în Egipt, şi a zis că să se ocupe mami de concurs...că ei participă la toate concursurile de pe lume, dar acum că sunt plecaţi nu au cum!

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu