duminică, 19 iulie 2009

Am fost la MaDridu!

     În acest weekend am fost la MaDridu, cum zic Talida şi Gabi!    Am fost o cuminţică, şi m-am alintat mult....

     Sâmbătă m-am jucat şi cu unchiul Vali,şi i-am urat baftă Andreei! Andreea este mare, şi de luni începe admiterea la facultate! Îi ţinem şi noi pumnii să iasă aşa cum îşi doreşte ea.

     Evident că m-am jucat şi cu mamaie şi cu tataie! 

    Astăzi, eu şi mami ne-am trezit mai târziu...mătuşa Tia a avut grijă să îmi adune caise, tot ia zis lui tati să se ducă să îmi adune casise, şi dacă a văzut că tati tot amână s-a dus ea şi a venit cu ele adunate, şi a zis că fuge repede că a lăsat femeile la poartă....am ieşit şi eu la femei la poartă, şi verdictul a fost că semăn cu tati...vorba lu' mamaie Tanţi "Ce mai întrebi?".

    Tati a primit de la mamaie o poză de când era el mic, în care semănăm....aşa că ce idee ia venit lui: să facă aceiaşi poză şi cu mine, cu aceleaşi coverturi şi pernuţe! Aşa că am reconstituit scena! O să vedeţi! Tot tati mi-a splălat şi mie roţile la cărucior de zici că sunt noi....

    Tot astăzi am făcut primul duş cu mami! Ne-am băgat amundouă sub duş, şi a curs apă în neştire...

    În rest am fost cuminte!