marți, 24 februarie 2015

Mi-am scos dințișorul la sport

Ajung acasă și o sun pe mama.

Eu: mi-am scos dințișorul.
Mama: cum?
Eu: la ora de sport, când stăteam la rând să fac un exercițiu am început să clatin de dinte și Mara când s-a întors mi-a dat cu cotul peste mână.
Mama: și atunci ți-ai scos dintele?
Eu: nu, atunci a rămas înțepenit așa cumva. Am mai mișcat și a căzut în gură și l-am scuipat.
Mama: unde l-ai scuipat?
Eu: în mână.
Mama: şi doamna de sport ce a zis?
Eu: să mă duc la cabinetul stomatologic. Şi am fost cu Corina şi Giulia. Şi mi-a pus doamna de la cabinet ceva aşa să ţin la dinte.
Mama: ok, dar pe mâini erai spălată când ai scos dinţişorul?
Eu: am crezut că eşti fericită că am scos dinţişorul singură.

Mama: sunt! Dar să nu mai bagi mâna în gură nespălată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu