sâmbătă, 14 februarie 2015

Despre colorat...din nou

În vacanță, am făcut teme din cartea suplimentară cu mamaie.
Mama mă i-a la întrebări: cine a colorat aici?
Eu: tu ce crezi?
Mama: după stil a colorat mamaie Ștefi. Deci?
Eu: răspunsul începe cu D și e după D e A.
Mama: Sara, eu sunt serioasă. De ce a colorat mamaie?
Eu: tu nu știi că mie nu îmi place să colorez?
Mama: Nu îți place, te duci cu cartea neparcursă la școală să vadă doamna.  Tu ai zis că dacă ducem căsuța pentru păsărele de la unchiul Vali la școală o să trișem și să ști că tu trișezi acum, împreună cu mamaie. Iar mamaie dacă vrea să facă clasa pregătitoare vorbim cu doamna profesoară și merge și ea la școală.
Eu: mamaie a făcut și facultate.
Mama: clasă pregătitoare nu a făcut și se pare că duce lipsa. O bag eu în ședință și pe mamaie. Când este vorba despre decorațiuni cum ai răbdare?
Eu: acolo e altceva.

Mama: cum ai tu replică la toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu