luni, 2 februarie 2015

Proiect: Căsuţa păsărelelor - partea I

Joi vin acasă de la dans şi încep: trebuie să ajung la Bricostore.
Mama: de ce?
Tata: are nevoie de nu ştiu ce şipculiţe pentru un proiect.
Miercuri tocmai răscolisem casa pentru un băţ de frigărui, care să fie băţ pentru un steag, drept pentru care mama nu a mai continuat discuţia...până nu am obţinut băţul de frigăruie mama nu a avut pace.
Vineri, cu ajutorul bunicilor, se află că mie îmi trebuiesc şipculiţe pentru o casă în copac (proiect la "Dezvoltare personală").


Pentru că mama aştepta să discute şi cu doamna şi am văzut că nu ia nicio atitudine referitor la căsuţa din copac am hotărât că îi cer ajutorul lui unchiul Vali.
Am început eu printr-o schiţă, pe care între timp am rătăcit-o...dar mă bazam că o ştiu deja.
Când am ajuns la ţară, am semnat condica la unchiul Vali. Nu se ştie ce am discutat şi ce am povestit dar cert este că unchiul Vali a apărut cu acestă căsuţă pentru păsărele, de pus în copac.

Totuşi eu nu am fost mulţumită căci nu am făcut-o noi. Drept pentru care, iniţial, nu i-am spus nici mulţumesc lui  unchiul Vali.
Mama insista că nu mă pot apuca de treabă până nu vorbeşte cu doamna
Eu: sun-o.
Mama: ce părere ai? Duminică la prânz să o sun pe doamna şi să îi zic că nu înţeleg ce e cu casa din copac.
Eu: păi da! care e problema?
Mama: problema e că dacă şi ceilalţi colegi ai tăi ar suna, ce crezi că ar ieşi?
Eu: ar vorbi la telefon!
Mama: toată duminca! este timpul liber al doamnei şi nu e normal să o sunăm.
Eu: scriei pe facebook.
Mama: am să încerc, dar sunt sigură că o să mă lămuresc la şedinţa cu părinţi, care este luni...cu o zi în plus sau în minus tot ne lămurim, plus că nu găseşti tu pasăre acum să ajungă în căsuţa ta din copac.

Mai târziu, tot mama: am văzut la Pet Shop-ul de la Auchan păsărele. Am putea lua una.
Tata: ce, un papagal? face multă mizerie.
Mama: da, cam aşa este.
Eu, din camea cealaltă, aud şi comentez: şi?
Tata: şi ne mănâncă şi peşti din acvariu.
Mama: chiar crezi? Sara poate un papagal să mănânce peştişori?
Eu: nu cred, că stă în cuşcă.
Tata, se uită lung către mama: când Sara dă în fiecare zi la peşti de mâncare sunt de acord.

Astazi avem şedinţă cu părinţi, aşa că revenim cu detalile.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu