luni, 23 februarie 2015

Vineri – ziua mea preferată la școală


Din prima vineri de după vacanță am început să organizăm un concurs și un experiment.
La primul concurs am luat premiul I, adică cel mai mare punctaj din clasă…aştept rezultatul şi la al doilea concurs.

Cum am ajuns acasă am sunat-o și pe mama dar și pe tata….am fost tare mândră că doamna i-a spus lui tataie.

Mama: și ți-a spus și ție doamna că ai luat premiul întâi?
Eu: da.
Mama: când?
Eu: dimineață, după ce am venit la școală. Şi i-a spus şi lui tataie.
Mama: și tu ce i-ai zis doamnei?
Eu: că sunt fericită! Dar Darius mi-a zis că doamna mi-a dat mie premiul că sunt ceea mai mica din clasă.
Tata: ce legătură are?
Mama: și tu ce crezi?
Eu: eu cred că am făcut bine, nu că sunt ceea mai mică din clasă.
Mama: și eu cred tot așa. Și nu contează ce zic alți, contează ce simți tu.

Luni dimineaţă, doamna a întrebat-o pe mama dacă i-am spus că am luat cel mai mare punctaj din clasă şi că tema concursului a fost logică-matematică.


Așadar, de când am revenit din vacanță, vinerea este ziua mea prefereată la școală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu