marți, 10 februarie 2015

Un alt dințișor

De ceva vreme mi se clătina un dințișor cam rău.
Aseară a încercat mama să mi-l scoată dar nu m-am lăsat așa cu una cu două.
Mi-a zis mama că ea își scotea singură dințișori, îi clătina până cedau și ieșeau singuri.
Ce credeți că am făcut și eu? L-am clătinat până a cedat și când am văzut ce s-a întâmplat am strigat după mama și tata.
Pentru că era deja trecut de ora 10 noaptea, m-am spălat pe dinți și am așteptat-o pe Zâna Măseluță.
Mama mi-a zis să nu o aștept, să mă culc, dar eu nu și nu...drept pentru care Zâna Măseluță nu a venit noaptea trecută.
Concluzia mea, dimineață: înseamnă că Zâna Măseluță nu vine după 12 noaptea. Că eu până atunci am putut să stau trează.
Dar ce să vedeți? A venit astăzi, când eu eram plecată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu