duminică, 28 decembrie 2014

...vorbeşte mai mult şi decât mine....

Aseară ajungem şi noi pe la noi prin bloc...cum intrăm ne salutăm cu nea Sandu.
Cred că v-am mai povestit de nea Sandu: omul care ştie tot la noi pe scară şi care dacă ai o problemă se pricepe la orice...iar dacă vrei să şti care sunt ultimele ştiri din bloc este suficient să îl saluţi că ai jumătate de oră de conversaţie asigurată.
Nea Sandu: ce faci Babi (aşa numeşte el pe toţi copilaşi)_ ai fost la plimbare?
Eu: nu,nu! am fost la mamaie Ştefi...Ştefi vine de la Ştefania şi astăzi a fost Sfântul Ştefan.
Nea Sandu: foarte bine! aşa să faci mereu! i-ai dus şi tu un cadou?
Eu: nu, trebuia să îi fac un desen dar nu am avut timp că am stat la desen.
Nea Sandu: dacă a venit iarna, acum stai mai mult în casă ce să faci....
În final am urcat şi eu după mama.
Tata: hai că ai povestit în cinci minute tot....
Eu: dar chiar omul ăsta vorbeşte mai mult şi decât mine!
Mama: până şi eu cred asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu