vineri, 12 decembrie 2014

1 Decembrie şi ninge


Până la 1 decembrie am ţinut-o una şi bună: de la 1 decembrie vine iarna şi ninge! Tot îmi explicau că sigur că iarna  ninge...dar uite a nins şi la sfârşit de octombrie....eu nu, şi nu!

Ce să vedeţi? Pe 1 decembrie a nins...
tata: iar a avut Sara dreptate! când eu zic că atunci când zice ea ceva aşa se întâmplă...
mama: uite cum trăim noi în casa cu viitoarea mama Omida şi nu ştim! că o să câştigăm la loto fără să jucăm nu zice?
eu: pai dacă e iarna! v-am zis că iarna ninge!
mama: ce sa vezi fată, am trăit 33 de ani până acum şi nici nu am aflat că iarna ninge...
eu: acum nu o să mai poată veni Roxi la mine!
mama: de ce?
eu: dacă ninge...
mama: aşa şi?m-ai cam pierdut....
eu: şi cum să vina la mine dacă ninge?
mama: la şcoală nu vă duceţi?
eu: ba da!
mama: aşadar iesiţi din casa!
eu: şi dacă se face zăpadă mare?
mama: ai tu o idee...şi se rezolvă! doar eşti viitoarea mamă Omida!
eu: ce e mama Omida?
mama: una care ştia să povestească unora frumos, şi primea bani pentru asta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu