sâmbătă, 13 decembrie 2014

Şeful tău nu te ceartă?

Vin de la engleză...supărată nevoie mare.
mama: ce ai fată?
tata: e supărată că a făcut 80%..i-am explicat că toţi mai greşim şi mai uităm....eu am uitat ghiozdanul ei la bunici şi ne-am întors după el, ce să mai zic.
mama: te-a certat cineva că ai făcut 80 la sută?
eu: nu.
mama: ţi-a zis teacher ceva? te-a mustrat?
eu: nu.
mama: dar? nu înţeleg atunci
eu: sunt supărată şi gata
mama: e da! toţi mai greşim.
eu: şi tu mai greşeşti?
mama: fireşte! tu nu ai văzut?
eu: si la servici?
mama: uneori da!
eu: şi şeful tău nu te ceartă?
mama: şefa mea nu mă ceartă
eu: dar şeful tău nu te ceartă? ştiu că ai şi un şef, mai ştii că eu am crezut că e o veveriţă....
mama: nu, nici el nu mă ceartă
eu: de ce nu te ceartă?
mama: probabil pentru că nu greşesc atât de des sau pentru că greşeala pe care o fac o dată încerc să nu o mai repet.
eu: şi ce fac când tu greşeşti? ce îţi zic?
mama: de exemplu, o dată trebuia să dau o raportare, şi nu îmi dădea rezultatul şi se apropia ora la care trebuia să transmit rezultatul....greşisem un semn în formulă, în loc să pun minus am pus plus....şi le-am spus că ceva nu îmi dă, şi au stat şi s-au uitat şi ei peste raportarea mea, căci eu nu mai îmi dădeam seama unde este greşeala, eu consideram că totul este corect...când ne-am dat seama de unde vine greşeala, mi-a zis doar “gata!  să mergem acasă.”
eu: le spui când greşeşti ceva?
mama: da
eu: de ce ?
mama: ca să ştie şi ei care sunt punctele mele slabe, să verifice când cred că este cazul sau au timp....şi este normal să ceri ajutorul atunci când ai nevoie.
eu: deci nu e aşa grav că am făcut 80 la sută
mama: a zis cineva că e grav? contează să înveţi ceva de aici...să înveţi ce ai greşit şi să remediezi, ca la ocazia următoare să nu greşesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu