vineri, 26 decembrie 2014

Şcoala de “Moş Crăciun”

A venit Moşul la şcoală...ca şi impresie “era un om”.
                Mama mi-a spus că în spiritul lui Moş Crăciun, acest om a făcut o şcoală de Moş şi este un fel de Ajutor de Moş Crăciun...iar eu am zis că aşa cum Şeriful are Ajutor de Şerif, este normal ca şi Moşul să aibă Ajutoare.

                A venit Moşul şi la servici la mama...sigur că am mers şi la mama la servici...cum să pierd ocazia?
                Mama: cum ţi s-a părut?
                Eu: cred că Ajutorul de astăzi a fost mai mult la şcoală decât cel care a venit la serbarea de la şcoală de la mine, sau poate a exersat mai mult.
                Mama: de ce crezi aşa?
                Eu: parcă era un Moş mai Moş.
                Mama: dacă îl întâlneşti şi cu altă ocazie poate îl întrebi.
                Eu: crezi că o să fie acelaşi Ajutor şi cu altă ocazie?
                Mama: nu pot garanta. Dar vedem...depinde de el ce decide. Oricum dacă mă întâlnesc cu el îi comunic că se pricepe.
                Eu: am uitat să îl întreb ceva.
                Mama: ce?
                Eu: o şti pe fata care e colegă cu tine şi a vorbit cu mine, cu părul lung?
                Mama: o ştiu, sigur, dacă e colegă cu mine....
                Eu: mi-a zis să îl întreb pe Moş dacă vine şi la ea.
                Mama: şi?
                Eu: şi am uitat, m-am emoţionat aşa un pic când l-am văzut.
                Mama: o să îi zic că ai uitat.
                Eu: eu cred totuşi că Moşul va veni la ea, că părea cuminte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu