joi, 11 decembrie 2014

Sunt alergică la câmpuri

tata: până la urmă, a ieşit la vre-un test nealergică?
mama: la păr de câine şi păr de pisică
eu: sunt alergică la câmpuri
tata: la ce?
eu: la porumb
mama: de ce eşti alergică şi la porumb acum?
eu: nu a zis doamna când mi-a făcut testul că sunt alergică la grâu, care este cereală
mama: aşa şi? de unde la porumb?
eu:şi tu ce nu înţelegi?  porumbul nu e cereală?
mama: ba da...dar nu ai făcut test pentru porumb....cel mai nasol este că ai ieşit pozitv la polen şi produse apicole...iar eu te-am bombardat şi cu polen, că de, e sănătos! Dar uite aşa greşesc părinţi din dorinţa de a face bine.
eu: cum adică?
mama: adică eu ţi-am dat polen şi propolis dorind să îţi fac bine, dar nu îmi dădeam seama că tusea seacă se accentuează. 

Aşadar, m-am testat de alergie...mama a fost surprinsă că am fost chiar cuminte...chiar dacă am stresat-o maxim pe domnişoara asistenta care a stat cu mine, cu întrebări de genul: de ce ea are cabinetul într-un hol? de ce nu are uşă la cabinet, dacă este cbinet, că Simona aşa are? de ce are frigider în cabinet? i-am făcut observaţie că nu îl face pe A corect, eu am învăţat altfel......dar am apreciat că are nişte ursuleţi frumoşi, pentru a se juca copilaşi.
Mama a apreciat câtă răbdare poate avea...în februarie iar mă văd cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu