miercuri, 10 decembrie 2014

Moş Niculae - prieten cu Moş Crăciun

A venit Moşul,de această dată Moş Niculae.Aşadar, cred că am fost chiar cuminte, căci a venit chiar peste tot, inclusiv la şcoală.  La şcoală a fost cea mai cea surpriză, chiar nu ştiam că vine şi la şcoală şi dacă aţi vedea ce frumos a decorat clasa noastră! Eu am fost tare încântată.

Vineri dimineaţă, eu i-am spus mamei că Moşul va veni la şcoală, dar ea mi-a zis: de unde şti?

eu: am auzit eu, că va veni
 mama: cum va veni?
 eu: aşa în persoană!
 mama: dacă îl vezi să îmi spui şi mie cum arată.
 eu: dar tu nu îl cunoşti?
mama: nu, de unde să-l cunosc?  doar pe Moş Crăciun  îl ştiu.
eu: am o idee, diseara stăm treze şi când vine Moş Niculae îl capturăm şi îl vezi şi tu!
mama: şi dacă noi îl capturăm cum mai ajunge la alţi copilaşi? ei rămân fără daruri?
eu: ai dreptate, nu îl mai capturăm.
mama: aşa ziceam şi eu

Şi mai cred că Moş Niculae e prieten cu Moş Crăciun.
De ce cred aşa? Pentru că amundoi sunt nişte moşi, le plac copilaşi şi aduc daruri...trebuie să fie prieteni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu