luni, 22 decembrie 2014

Şi am împlinit 6 ani!

Pe 15 decembrie am împlinit 6 ani!
Mulţumesc, mulţumesc...am mai crescut un pic, zic eu...dar cum duminică spre luni am făcut febră, pentru a treia oară în viaţa mea, nu am mers la şcoală luni...şi am vizitat-o pe Simona.
Luni dimineaţă, când m-am trezit şi am aflat că nu merg la şcoală, am întrebat-o pe mama cine serveşte colegi cu bomboane, a dus bomboanele doamnei şi îi serveşte ea? Am aflat că îi voi servi chiar eu când merg la şcoală  şi am hotărât că până atunci am tot 5 ani...mama a rămas un pic surprinsă, cum adică până nu servesc bomboane la şcoală nu am făcut 6 ani când eu am tăiat tortul de duminică.
Sigur, tortul a fost cu Frozen...este o adevarată poveste şi aici....dar mulţumită mamei lui Claudiu, colegule meu, am avut un tort mai minunat decât mă aşteptam chiar şi eu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu