duminică, 7 decembrie 2014

Brăţări elastice

Acum două săptămâni, Mihaela, colega mamei, îi povestea că o dor buricele degetelor de la împletit brăţări din elastice.... mama convinsă că ea nu va împleti, îi zice că nu are de lucru să se chinuie atât!

Nu trece o săptămână, că apar şi eu: îmi cumperi şi mie elastice să îmi fac brăţări?
mama: şi tu? de unde ideea? ce aveţi frate cu brăţările?
eu: Alexandra, a zis că poate îmi face ea o brăţară, când stă la şcoală după-amiaza...dar nu a avut timp...doar mi-a arătat cum să fac şi eu
mama: când ţi-a arătat?
eu: în pauză!
mama: bine, mă străduiesc.

A doua zi, hop ţop, la metrou la Romană,  cine credeţi că întreba de elastice pentru brăţări? 
Hop ţop la servici, o abordează pe colega Mihaela, care o învaţă cum să facă o brăţară pe degete, cu ideea: e foarte simplu, e ca la croşetat lănţişor...initial mama era convinsă că nu va reuşi, căci de mama nu s-a prins croşetatul...apoi a reuşit (cu asistenţă de la Mihaela), şi a venit acasă cu una bucată brăţară.
mama: am o surpriză?
eu: ce suropriză?
mama: uite! o brăţară!
eu: wow, chiar e o surpriză! când ai făcut-o?
mama: la serviciu, m-a ajutat o colegă!
eu: asta faci tu la serviciu?
mama: fată, bine că nu eşti şefa cuiva...

Mai a achiziţionat şi din piaţă un set de elastice...
Peste câteva zile, am învăţat să împletesc şi eu...doar că mai prost cu răbdarea.
Se trezeşte mama că îi spun că prima brăţară vreau să o dau lui Roxi...evident ca Roxi mi-a dat la schimb o altă brăţară împletită de mama ei, foarte cu dichis faţă de ceea făcută de mama.
Ajung la şcoală, mama mă ajuta să mă despachetez...că aşa sunt eu cu miniajutoare. Roxi îmi oferă brăţara, şi mama a fost surprinsă de modelul împleterii.
Între timp, Mihaela colega mamei, mi-a făcut şi ea o brăţară cu stil....
Aşadar, acum am un set de brăţărici....cu care mai îşi prinde şi mama din când în când părul.

Concluzia: nu se ştie niciodată ce te aşteaptă indiferent ce crezi tu atunci...acum mama spune că nu şi-ar fi imaginat că va împleti brăţări. Noroc şi cu tutorialele de pe Youtube.

Câteva modele:


Spor la treabă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu