vineri, 5 decembrie 2014

Roxi

La ultima mutare, am ajuns lângă Roxi.

Pe Roxi o ştiu de la grădiniţă...eram în clase paralele...eu la doamna Ana Maria Mara, ea la doamna Mariana.

Vineri dimineaţă, în timp ce mâncam cereale: mâine vine Roxi la mine!
mama: da? şi ea ştie?
eu: da, am vorbit ieri!
mama: dar mama ei ştie?
eu: nu ştiu, nu i-am spus
mama: cred că ar trebui să ştie...eu nu aş fi de acord ca tu să mergi la cineva fără ca eu să ştiu! şi poate ar trebui să o întrebi şi pe mama ei! poate vrea să vină şi ea la noi cu Roxi, să vadă unde stăm, cine suntem
eu: bine,bine, fie! o să o întreb!
Vineri, când a venit să ne ia de la şcoală,am întrebat-o pe mama lui Roxi, dar a zis că nu poate weekend-ul acela.

Mama a avut temă să vorbească cu mama lui Roxi la şedinţa cu părinţi... mama lui Roxi ştia deja că mama trebuie să o abordeze, ghiciţi de unde?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu