duminică, 28 septembrie 2014

Nu crezi că semăn cu um măgar?

Cum a venit modificarea de temperatură, cum şi eu cu criza de traheobronşită asmatiformă....ultima criză o făcusem la întoarcerea din concediu, în aeroport.

Evident că am semnat condica la doctor...unde nu am scăpat fără aerosoli, căci acum criza fusese mult mai urâtă (am şi vomat mult).

eu, cu aparatul de aerosoli pe nas: nu crezi că semăn cu un măgar?
mama: cum adică?
eu: adică masca seamănă cu o gură de măgar, iar găurelele cu nasul de la măgar!
mama: da, cam seamănă!
eu: deci semăn cu un măgar!

A, şi ştim că traheobronşita asmatiformă este dedicată fumătorilor...dar la noi în casă nu fumează nimeni!
Eu sunt din categoria: excepţia de la regulă, care până la 3 ani şi 9 luni nu am ştiut ce înseamnă medicamente şi febră....la prima criză doamna doctor mai că tindea să nu ne cumpărăma aparat de aerosoli acasă, căci trecuse vârsta bronşiolitelor...dar uite că de când am început grădiniţa mi-am luat revanşa şi la fiecare modificare bruscă de temperatură mă vezi cu o criză care se lasă cu un set de aerosoli!

Cresc eu mare şi scap de aparatul de aerosoli!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu