vineri, 5 septembrie 2014

Idee de răcire...

Sună mama, şi răspund eu…căci la mamaie eu pot răspunde când vreau, unde vreau….
Eu: ce faci mami?
Mama: am sunat să văd ce faci tu!
Eu: eu fac bine! Tu la ce lucrezi?
Mama: la o raportare! Dar ce faci tu?
Eu: aştept să se răcească porumbul la frigider!
Mama: poftim?
Eu: mamaie a fiert porumb, şi am vrut să mănânc şi mă ardea…şi l-am băgat la frigider!
Mama: poate se strică frigiderul!
eu: nu se strică!
Vine şi mamaie…mama: aţi băgat porumbul la frigider?
Mamaie: da! Să se răcească!
Mama: poate să strică frigiderul!
Mamaie: de la un porumb? Nu cred!
PS: când ni s-a stricat nouă un frigider Indesit, şi a venit nenea  de la reprezentanţă să vadă despre ce este vorba, şi mama a întrebat de ce s-a stricat tocmai placa de baza, domnul a răspuns senin “aş prefera să nu spun că este şi domnul de faţă!”
Mama: puteţi spune, ca pe viitor să evit cauza
Domnul: aţi spălat frigiderul cu buretele umed!
Mama a rămas interzisa, a intrebat doar: şi de ce nu puteaţi să îmi spuneţi de faţă cu soţul?
Domnul: nu îl cunosc, şi să nu vă creez probleme!
Tata, ofticat că dă pe o placă cât jumătate din frigider: lucrez şi eu în domeniul tehnic, şi ştiu că mai uşor este să înlocuieşti decât să repair! Cu ce să spele frigiderul dacă nu cu burete umed?
Domnul: doar să îl şteargă cu burete uscat!
Tata: şi sigur se va lua murdaria!
Când s-a stricat frigiderul, a treia oara, l-am înlocuit cu unul nou….dar sigur nu marca Indesit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu