luni, 29 septembrie 2014

Barter cu Matei

Mama: ce ţi-a plăcut astăzi la şcoală?
Eu: că a stat Donald pe banca mea!
Mama: super! Sunt mândră de tine! Am văzut şi că ai făcut foarte bine desenul pentru codul culorilor, iar la test ai primit bulină roşie.
Eu: şti că bulina roşie înseamnă că am făcut bine!
Mama: mi-a spus doamna profesoară! Dar ce nu ţi-a plăcut astăzi la şcoală?
Eu: că nu mai stă Matei lângă mine!
Tata: Matei este băieţelul care te-a salutat astăzi pe stradă?
Eu: da, el era Matei! Era cu familia lui!
 Tata: şi te-ai mutat din banca in care stăteai?
Eu: nu! m-am mutat cu tot cu bancă!

A doua zi dimineaţă, mama observă că în suportul pentru creioane am o parte dintre creioane ascuţite la ambele capete.
Mama: ai ascuţit creioanele la ambele capete?
Eu: nu eu!
Mama: dar cine?
Eu: şti tu!
Mama: nu ştiu! Cine? Mamaie?
Eu: nu! Nu! Şti tu!
Mama: dar cine?
Eu: Matei!
Mama: am înţeles, ok!

Aşadar cu Matei lucrurile funcţionau astfel: eu îi spunea ce activitate trebuie să facem şi cam care este rezolvarea….el îmi ascuţea creioanele! Mama a concluzionat că era un fel de barter cu Matei!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu